1. május 29-31 között tavaszi zarándoklaton jártunk Mariazellben.

Az iskolában elmondtuk a reggeli imát, énekeltünk, kértük a Szűzanya segítségét, oltalmát, majd 6 órakor elindultunk. Útközben megálltunk Heiligenkreutzban, Lilienfeldben és Annabergben, majd a Marienwasserfall vízesésben gyönyörködhettünk. Délután 15 órakor Ferenc atya szentmisét mutatott be a mariazelli bazilikában. A szentmise után felsétáltunk a Kálváriára, és elénekeltük a Lorettói litániát. Megvacsoráztunk a Magnus étteremben, majd a sportpályán labdáztak, fociztak a gyerekek. Megismerkedtek helybéli fiatalokkal, akik szívesen játszottak, beszélgettek velük. Esti imával zártuk a napot.

Másnap szép, napsütéses időre ébredtünk. Német nyelvű szentmisére mentünk át a bazilikába, majd reggeli után elindultunk a Bürgeralpe-ra. Amikor felértünk, elnyaltunk egy jégkrémet, majd a Holzknechtland kalandparkba mentünk vonatozni, játszani.

Ebéd után esősre fordult az idő. Buszra szálltunk és elmentünk Wildalpenbe, majd Lunz am See-hez. Sajnos csónakázni nem tudtunk, de jól esett a séta is a tóparton.

Az utolsó napon a reggeli szentmise után még ajándékot vásároltunk, megreggeliztünk, és indultunk haza. Maria Schutzban álltunk meg, ahol elénekeltük a litániát, imádkoztunk a családtagjainkért, az iskolánkért, a békéért. Az oltár hátuljánál forrásvizet engedtünk a kis üvegjeinkbe, majd a közeli fánkozóba mentünk, hogy megkóstoljuk a híres, baracklekváros óriásfánkot. Késő délután, 18 óra körül értünk haza, kissé fáradtan, de sok élménnyel gazdagodva.